אמנת שירות

אנו, מנהלי ועובדי קבוצת ש.ניר בע"מ, רואים בשירות כערך עליון ומתחייבים לספקו אמין ואיכותי ברמות הגבוהות ביותר. כחלק מתקן ISO 9001 העולמי, אנו מקפידים על רף גובה של עשייה מתמדת בשימור ובשיפור התוצאות וההשיגים בכדי לעמוד בציפיותיהם של לקוחותינו.

עקרונות אמנת השירות

  • זמינות – מענה יעל ומהיר 24 שעות ביממה.
  • שירות – מקצועי ובטוח.
  • אנושיות – יחס אישי וצמוד.
  • מקצועיות – מחויבות ללקוח, עמידה בציפיות.
  • שיתוף פעולה – הדדיות ושקיפות מלאה.
  • ארגון לומד – ניתוח אירועים והפקת לקחים.
  • פיתוח וקידום – התייעלות וחדשנות.